25 yılı aşkın süredir ticari faaliyetine, finans sektöründe devam eden Bilgetekin, 2008 yılında kurucusu olduğu Vizyon Tahsilat Sistemleri ve Ödeme Hizmetleri AŞ’nin Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev almaktadır.
Ödeme ve Elektronik Para Derneği’nin kuruluşunda Yönetim Kurulu Üyeliği ve Genel Sekreterlik görevlerini üstlenen Bilgetekin; sektörün temsil edildiği tek dernek olarak, mobil operatörler, mobil ödeme aracı şirketler, ödeme servis sağlayıcılar, uluslararası para transferi şirketleri ve fatura ödeme şirketlerinin katılımıyla uzun yıllardır eksikliği hissedilen, sektörün çok temel ve önemli bir ihtiyacına da öncülük etmiştir.
Ayrıca 2011 yılında, ülke sorunlarına duyarlı, sosyal, kültürel, sorumluluk bilinci yüksek iş insanları ve bürokratları tarafından oluşturulan TÜMBİAD’ın (Tüm Bürokratlar ve İş İnsanları Sosyal Dayanışma Derneği) Genel Başkanlığını üstlenen Bilgetekin; sosyal, ekonomik, kültürel ve spor alanlarında dünyaya kucak açan birçok proje geliştirmiş ve çalışmalarını bu yönde devam ettirmektedir.
Şimdi ise Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği bünyesinde Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini üstlenmiş ve yürütmektedir.
Bilgetekin, evli ve üç kız çocuk babasıdır.
Serhat Dolaz, yeni nesil ödeme ve finansal hizmetler platformu Paycell’ in CEO’ su olarak görevini sürdürmektedir. Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunu olan Dolaz, Bahçeşehir Üniversitesi MBA programını tamamlamıştır. Ayrıca Machine Learning Engineering, Marketing Masters, Finance Masters gibi nano degree programlarıyla uzmanlık alanını çeşitlendirmiştir. Turkcell Teknoloji A.Ş. ve Paycell’ de ödeme teknolojileri alanında mihenk taşları oluşturulmasına öncülük etmiştir. Buralarda çeşitli Teknoloji yöneticiliği pozisyonlarında rol aldıktan sonra Paycell’ de son olarak CTO ve Genel Müdür Vekilliği görevini yürütmüştür. Eş zamanlı olarak Sofra A.Ş.(Paye) Yönetim Kurulu Üyeliği ve Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (TÖDEB) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı ile birlikte ülkemizde yeni nesil ödeme sistemlerinin gelişmesine ve fintek ekosisteminin dijitalleşen yeni dünya dönüşümüne katkı sunmaya, dijitalleşme ve finansal hizmetlere erişimi kolaylaştırmaya öncülük etmeye devam etmektedir.
20 Aralık 1979 Muğla doğumludur. İzmir Özel Türk Koleji ardından Muğla Anadolu Lisesinden mezun olmuş ve lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde tamamlamıştır. Daha sonrasında Wharton School Marketing Masters Programı ve Berkeley University Marketing Analytics Micro Master programlarına dahil olmuştur.
Aktif çalışma hayatına 2000 yılında ortağı olduğu firma ile tekstil sektöründe başlamış, daha sonrasında profesyonel iş hayatına geçmiştir. Türkiye’nin önde gelen Telekomünikasyon ve Teknoloji firmalarından Turkcell’de Stratejik Müşteri Yönetimi, Büyük Ölçekli Müşteriler ve şirketlerin dijital dönüşümüne katkı sağlayan Kurumsal Çözüm Satış organizasyonlarının yeniden yapılanması ve liderliği görevlerini üstlenmiştir.
2020 Eylül ayından bu yana yeni nesil ödeme sistemlerinin ve fintek ekosisteminin gelişimine katkı sunan, Türkiye’nin ilk lisanslı Ödeme Kuruluşlarından biri olan iPara’da Genel Müdürlük görevini sürdürmektedir.
Alp Özgen evli ve bir kız çocuk babasıdır.
Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden 2008 yılında mezun olan Güvenç, İş Hayatına 2010 yılında Bilgi Sistemleri A.Ş de başlamıştır. Ekip Lideri ve Proje Yöneticisi olarak 4 yıl bu şirkette çalışmıştır. Olay Yönetimi, Ödeme Çözümleri ve Finansal Teknolojiler alanlarında geliştirilen projelerde aktif rol almıştır.
Finansal teknolojiler alanında çalışmalarına devam etmek için 2015 yılında Elekse Elektronik Para ve Ödeme Kuruluşu A.Ş.’’nin kuruluşunda aktif rol alarak iç kontrol, finans, risk izleme süreçlerini oluşturmuştur. 2018 yılında kuruluş bünyesinde sanal pos ve para havalesi ödeme sistemlerini hayata geçirerek kuruluşun hizmet verdiği ödeme faaliyet alanın genişlemesini sağlamıştır.
2019 yılından bu yana Elekse Elektronik Para ve Ödeme Kuruluşu A.Ş.’nin Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak iş hayatına devam etmektedir. Evli ve üç çocuk annesidir.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Ekonomi ve Sabancı Üniversitesi Executive MBA mezunu olan Emel Arseven kariyer hayatına finans dünyasında başlamıştır. 22 yıllık iş tecrübesi içerisinde denetim, ödeme sistemleri servis geliştirme ve pazarlama, inovasyon, eğitim, dijital servis tasarımı, dijital pazarlama ve satış, açık bankacılık yer almaktadır. Akbank’ta dijital dönüşüm ve açık bankacılık stratejilerinden sorumlu iken önemli ve köklü dijital transformasyon projelerini hayata geçirmiştir. En son Akbank Dijital Bankacılık Bölüm Başkanlığı görevinden 05.01.2022 tarihinde ayrılarak, Aköde Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü görevine atanmıştır.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Ekonomi lisans eğitimi ve Sussex Üniversitesi Kurumsal ve Finansal Risk Yönetimi yüksek lisans eğitiminin ardından, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü’nün (MIT) ‘Future Commerce’ programını tamamlayan Erdal Özcan, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nda (BDDK) kazandığı 17 yıllık tecrübenin ardından; "ininal", "iPara" ve "Multinet Up"’ın İç Kontrol, Risk ve Uyumdan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlenmiştir. Eş zamanlı olarak Ödeme ve Elektronik Para Derneği’nin (ÖDED) çeşitli projelerinde yer alan Özcan, 2020 yılında Ozan ailesine katılmıştır.
İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Fevzi Güngör, İTÜ’de IT Proje Yönetimi yüksek lisansını tamamladıktan sonra Boğaziçi üniversitesinde MBA eğitimini bitirdi. Bugün Ödeal’nın kurucusu ve Genel Müdürü olan Fevzi Güngör, Ödeal’ı kurmadan önce; 2006’dan 2012’ye kadar Türkiye’nin en büyük telesatış operasyonunu yapan Mobilnet firmasında Kurucu ve Genel Müdür olarak yer aldı. 2008’de Türkiye’nin en büyük mobil ödeme şirketi Mikro Ödeme’nin (Wirecard) kurucu ortakları arasında yer alan Güngör, pazarın yüzde 65’ine hakimken 2012 başında Mediterra isimli Private Equity’e satılan şirketin yönetim kurulundan 2013’te ayrıldı. Güngör, birçok yenilikçi girişimde ortak olarak yer aldı.
1990 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olan Nihat Narin, Londra Middlesex Universitesi’nde MBA, Louisiana Eyalet Üniversitesi’nde İç Denetim eğitimi almıştır. Aynı zamanda Türkiye Sermaye Piyasaları İleri Düzey ve Kurumsal Yönetim lisanslarına sahiptir.
1990-2000 yılları arasında Londra ve İstanbul’da çeşitli yatırım bankalarında Telekom ve Internet analistliği yapan Narin, birçok şirketin kurumsal finansman, şirket yapılandırmaları ve halka arzında görev almıştır.
2000 yılında Turkcell’de çalışmaya başlayan Narin, kurumun Amerika New York Borsası’na kote olması, halka arz ve kurumsal yapılanma süreçlerini yönetmiş, 19 yıl boyunca sırasıyla “Yatırımcı İlişkileri Direktörü”, “Turkcell Grup İç Denetim Direktörü”, “İş Geliştirme & Şirket Satın Alma & Birleşmeleri Direktörü” ve “Turkcell’in altyapı iştiraki Global Tower’da Genel Müdür” olarak görev yapmıştır.
Ukrayna, Belarus, Kıbrıs ve Türkiye’de faaliyet gösteren Global Tower’ı baz istasyonları ve kule altyapısı alanlarında yeniden yapılandırmıştır. Sektörü, kule ve fiber paylaşımına teşvik ederek mükerrer yatırımları önleyen “Baz istasyonları ve Kule Konsolidasyon İş Modeli”ni geliştirmiş ve çalışmalarını başlatmıştır.
Yurt dışında birçok akıllı şehir uygulamalarını incelemiş ve Türkiye’ye uyarlayarak projelendirmiştir. Yeni nesil “Düşük Yörünge Uydu Sistemi” başta olmak üzere GSM sektörüne altyapı destekleyici öncü projeler geliştirmiş ve yürütmüştür.
Narin, Turkcell Kurumsal Yönetim Komitesi, İnteltek Yönetim Kurulu, Ukrtower Yönetim Kurulu ve TUYID Yönetim Kurulu üyeliklerinde bulunmuştur. 2021 yılında İSETAŞ ENERJİ ve İSTELKOM A.Ş. Genel Müdürlük görevini bir arada sürdürmüştür.
Aralık 2021 tarihinden itibaren BELBİM A.Ş. Genel Müdürlüğüne atanan Narin, evli ve 2 çocuk babasıdır.
Galatasaray Lisesi’nden mezun olduktan sonra, lisans eğitimini Montpellier Üniversitesi’nde, yüksek lisans eğitimini ise Sorbonne Üniversitesi’nde Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nde tamamlayan Orkun Saitoğlu, finansal teknoloji alanında kariyerine 17 yıl önce başladı.
Uluslararası online ödeme sistemi olan PayPal’da 5 yılı aşkın süre Satış Mühendisi, Entegrasyon Müdürü, Girişimcilik Lideri görevlerini alan Saitoğlu, iyzico’da ise 8 yıl boyunca COO görevini üstlendi.
Ağustos 2022 itibarıyla iyzico CEO’su olarak kariyerine devam eden Saitoğlu, TÖDEB ve French Tech İstanbul’da Yönetim Kurulu Üyesi görevini de sürdürmektedir.
Evli ve bir kız çocuğu babası olan Saitoğlu, İngilizce ve Fransızca dillerini biliyor.
Çalışma hayatına BBVA Garanti Bankası’nda başlayan Tarık Tombul, 11 yıl boyunca bankanın ödeme sistemleri departmanlarında çalışmış, yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. Fintek alanında çalışmalarda bulunmak üzere bankadan ayrılan Tombul, 2011-2018 yılları arasında PayU Türkiye Genel Müdür Yardımcılığı ile Güney Afrika, Nijerya ve Türkiye’den sorumlu PayU MEA Risk Yönetimi Başkanlığı görevlerini yürütmüştür. Tombul, PayU Türkiye’nin kurucularındandır.
2018 yılında PayTR Genel Müdürü olarak atanan Tombul, 2023 yılı itibari ile PayTR'nin Yönetim Kurulu Üyeliği görevini sürdürmekte, evli ve bir çocuk babasıdır.
Serhat Şener, kariyerine yönetim bilişim sistemleri yüksek lisansı yapmak üzere 2002 yılında taşındığı ABD’de online yemek siparişi portalı olan HobokenDelivery.com’da kurucu ortak olarak başladı. 2005 yılında bu portalın ABD’de online yemek siparişi alanında faaliyet gösteren Delivery.com firmasına satışında rol aldı.
2006 yılında Türkiye'ye döndüğünde ise Deloitte Türkiye’de çalışmaya başladı. Denetim ve danışmanlık alanlarında tecrübe kazandıktan sonra, 2012 yılında PriceWaterhouseCoopers (“PwC”) Türkiye’de çalışmalarına yönetici pozisyonunda devam etti. Bu dönemde özellikle ödeme ve elektronik para kuruluşlarına 6493 sayılı Kanun kapsamında faaliyet izni başvuruları, organizasyonlarının kurulması, yeniden yapılandırılması, süreçlerinin oluşturulması ve bilgi teknolojileri altyapılarının ilgili mevzuatlarla uyumlu hale getirilmesi gibi konularda danışmanlıklar verdi. Ayrıca birçok ödeme ve elektronik para kuruluşlarında bilgi sistemleri denetimleri gerçekleştirdi.
2019’a geldiğinde, ödeme ve elektronik para kuruluşları sektöründe operasyonel anlamda tecrübe kazanmak amacı ile elektronik para kuruluşu olan Payporter’a Genel Müdür Yardımcısı olarak geçiş yaptı.
2021 yılından itibaren uluslararası para transferi sektöründe faaliyet gösteren Sender Ödeme Hizmetleri A.Ş.’de Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalışmalarına devam etmektedir.
Serhat Şener, evli ve 2 çocuk babasıdır.
İş hayatına 2002 yılında Anadolu Kredi Kartları A.Ş’de başlayan Yeşim Karaca, kurum içerisinde ödeme sistemlerine ilişkin bir çok departmanda görev almıştır.
2004 yılında Provus’ta kariyerine devam eden Karaca, özellikle Kurumsal Müşterilerin proje yönetimi, iş geliştirme ve kurumsal yönetimi alanlarında çalışmıştır. Ardından 2005 yılında Bileşim A.Ş. şirketinde Kurumsal Müşteri İlişkileri Bölüm Yöneticisi olarak 7 yıl boyunca çalışmıştır.
2014 yılında Mastercard Payment Transaction Services Şirketi’nde Satış Direktörü olarak görev alan Karaca; burada ödeme sistemleri alanında sunulabilir tüm faydaları müşteri beklentisine yönelik hazırlama, iş geliştirme, proje yönetimi ve satış faaliyetleri alanlarında 4 yıl boyunca ekibine liderlik etmiştir.
2018 yılından bu yana dijital fintech uygulamaları ve operasyon hizmetlerinde öncü şirketlerden biri olan Dgpays’de CSO olarak görevini sürdüren Karaca, aynı zamanda Dgpays iştiraklerinden Dgpara’da yönetim kurulu üyesidir.
Karaca, evli ve bir çocuk annesidir.
Güncelleniyor...
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nden mezun olan Halim Memiş, 2002’de aynı üniversitede MBA programını tamamladı. Bankacılık kariyerine 2004 yılında Türkiye İş Bankası Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başlayan Halim Memiş, 2012 yılında Ödeme Sistemleri Ürün Bölümü’nde Müdür Yardımcısı, 2017 yılında Dijital Bankacılık Bölümü’nde Birim Müdürü oldu. Halim Memiş, Ocak 2022’den bu yana MOKA Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşu A.Ş.’nin Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Birleşik Ödeme Türkiye Ülke Müdürü Adem Aykın, 25 yıldan fazla global finans ve teknoloji deneyimine sahiptir. İş hayatına Finansbank A.Ş. IT Yazılım ekibinde başlayan Aykın, ardından Finansbank iştiraki IBTECH’te Yazılım Direktörü olarak çalışmıştır. Akabinde 6 yıl Rusya’da Credit Europe Bank’ta Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcılığı görevi alarak, globalde birçok farklı proje yürütmüştür. Rusya’nın ardından Türkiye’ye dönen Aykın, 8 yıl Fibabanka Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmesinin peşi sıra Finberg Genel Müdürlüğü pozisyonunu üstlenmiştir. 2020 yılında CTO olarak Birleşik Ödeme’ye transfer olan Adem Aykın, yürüttüğü yenilikçi çalışmaların ardından 2021 yılı itibarıyla Birleşik Ödeme Türkiye Ülke Direktörü olarak çalışmalarına devam etmektedir. Türkiye’nin ilk e-para şirketlerinden olan Birleşik Ödeme; ön ödemeli kart ve dijital cüzdan, online ve offline tahsilat, uluslararası ve yurt içi para transferi, kiosk, akıllı kasa ve sadakat alanlarında hizmet vermektedir. Sahip olduğu tecrübe ve kapsam itibarıyla vazgeçilmez bir fintech şirketi konumunda olan Birleşik Ödeme’ye ödeme sistemleri ve teknoloji deneyimini yansıtan Adem Aykın, güçlü ekibiyle birlikte projeler geliştirmeye devam etmektedi.
Evli ve 2 çocuk babası olan Aykın ayrıca, startupların büyüme ve yatırım süreçlerine katkı sunmak amacıyla mentorluk yapmaktadır.
2002 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olan Sühendan ENİSEL, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunda (BDDK) uzman yardımcısı olarak göreve başlamış, 16 yıl BDDK’da uzman ve başuzman görevlerinde bulunmuştur.
BDDK’da çalıştığı süre içerisinde gözetim ve denetime tabi olan bankalar başta olmak üzere, finansal kiralama şirketleri, faktoring şirketleri, finansman şirketleri, bağımsız denetim şirketleri, varlık yönetim şirketleri, kartlı sistem kuruluşları, takas mahsup kuruluşları, bilgi alışverişi kuruluşlarının, mali bünyelerinin ve iç sistemlerinin analizi ve değerlendirilmesi, izin başvurularının sonuçlandırılması, mevzuata uyumlarının takibi, intibak işlemleri, yönetim yapılarının ve iş süreçlerinin analizi görevlerini yerine getirmiştir.
2017 yılından itibaren de ödeme ve elektronik para kuruluşlarının faaliyetlerinin mevzuata uygun yürütülmesinin takibi, iş modellerinin incelenmesi, organizasyon ve yönetim yapılarının izlenmesi, iç kontrol sistemlerinin etkinliği ile özkaynak yeterliliklerinin değerlendirilmesi çalışmalarından sorumlu olan grubun koordinatörlüğünü yürütmüş; 6493 sayılı Kanun ve alt düzenlemelerini yorumlayarak uygulamada görülen mevzuat boşluklarını gidermeye yönelik çalışmalarda bulunmuştur.
2021 yılında Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği Genel Sekreterliği görevine başlamıştır.
Evli ve iki çocuk annesidir.
2015 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun olan Aslı ARSLAN, aynı üniversitenin Ekonomi Hukuku Yüksek Lisans programından 2021 yılında mezun olmuştur. Mezun olduktan sonra 2 yıl boyunca çok uluslu kurumsal şirketlere hukuki danışmanlık ve dava takibi hizmeti veren bir hukuk bürosunda avukat olarak çalışmıştır.
2018 yılında Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nda (BDDK) göreve başlamış, 6 yıl boyunca Hukuk İşleri Daire Başkanlığı ve Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanlığı’nda görev yapmıştır.
BDDK’da çalıştığı süre içerisinde; Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanlığı’nın görev ve yetki alanında bulunan konularda mevzuat hazırlık çalışmalarında yer alınması, kamu kurum ve kuruluşlarının, bankalar başta olmak üzere BDDK’nın gözetim ve denetimine tabi olan diğer finansal kuruluşların bankacılık mevzuatı hakkındaki görüş taleplerinin yerine getirilmesi, bağımsız denetim kuruluşları tarafından oluşturulan denetim raporlarının izlenmesi, denetimlere ilişkin bulguların ve eylem planlarının hazırlanması, BDDK’nın taraf olduğu hukuki, idari ve ceza davalarında ve arabuluculuk süreçlerinde avukat olarak temsil edilmesi , BDDK’nın taraf olduğu sözleşmelerin hazırlanması ve görüş verilmesi görevlerini yerine getirmiştir.
2024 yılında Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği Genel Sekreter Yardımcılığı görevine başlamıştır.
2005 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi lisans programından mezun oldu.
Kurumsal hayata Albaraka Türk Katılım Bankası’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. Ardından aynı banka bünyesinde sırasıyla Müfettiş, Bölge Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürü olarak toplam 16 senenin üzerinde çalıştı.
Çalışma dönemi süresince finans ve bankacılık alanında çok sayıda eğitim ve sertifika programına katılan Aykut Bababalım bankacılık kariyerinin ardından bir inşaat firmasında Finans Müdürü olarak 2 sene çalıştı. İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Ağustos 2023’te katılmıştır.
2023 yılında Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım programından mezun oldu. Yazılım sektörlerinde üst düzey yönetici asistanı görevinde uzun yıllar çalıştı.
Turkcell Global Bilgi’de üç yıl süreyle müşteri temsilcisi görevinde bulundu. Logicom IT Distribution Turkey şirketinde yedi yıl idari işler asistanı ve genel müdür asistanı olarak çalıştı.
Datacore Bilgi Sistemleri şirketinde üç yıl genel müdür asistanı, Solvia Digital Solutions şirketinde ise sekiz ortaklı yönetim ekibi için yönetim asistanı olarak çalıştıktan sonra Smartiks Yazılım’da üst düzey yönetici asistanı olarak görev yaptı.
İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği'ne Nisan 2023'te katılmıştır.
2013 yılında Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Muhasebe Bölümü'nden mezun oldu. 2016 yılında İstanbul Arel Üniversitesi'nde muhasebe ve denetim üzerine tezli lisansüstü eğitimini tamamladı.
Üniversite hayatı boyunca ve sosyal yaşantısında çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde gönüllü olarak yer aldı. Ayrıca, serbest muhasebecilik ve mali müşavirlik alanlarında çeşitli eğitimlere ve sertifika programlarına katıldı.
Yurt içinde ve yurt dışında birçok şirketin muhasebe ve finans birimlerinde 13 yıldan fazla süreyle görev yaptı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Temmuz 2024’te katıldı.
2021 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat bölümünden mezun oldu.
Üniversite öğrenimine devam ederken Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası ve Sermaye Piyasası Kurulunda staj yaptı.
İngilizce bilmektedir.
Lisans hayatı boyunca çeşitli sosyal sorumluluk faaliyetlerinde gönüllü olarak yer aldı.
2013 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji lisans programından mezun olan Fatih Kaya, profesyonel hayata 2016 yılında Ödeme ve Elektronik Para Derneği’nin koordinatörlüğünü üstlenerek başladı. Dernek çatısı altında yaklaşık 5 yıl boyunca üye ilişkileri, organizasyon, mali işler, bilgi sistemleri ve kurumsal ilişkiler gibi birçok alanda görev yaptı.
İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’nin kuruluş sürecinde aktif rol aldı. Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği'nde Kasım 2020'den bu yana Üye İlişkileri Koordinatörü olarak görevini sürdürmektedir.
Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Uluslararası İlişkiler 3. sınıf öğrencisi olan Faruk Oydem, IWGPLC (Regus) şirketinde 3.5 yıl Topluluk Yöneticisi görevini yürüttü ve güvenlik, iletişim, müşteri ilişkileri, sahtecilik, kara para aklama üzerine çeşitli eğitimler aldı.
İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Ağustos 2021’de katılmıştır.
İstanbul Aydın Üniversitesi Grafik Tasarım bölümünden 2010 yılında mezun oldu. Çalışma hayatına Doğan Holding’te başladı.
2021 yılında Sosyal Medya Yöneticiliği bölümünden mezun oldu.
Son olarak Demirören Holding’te birçok projede yer almış olup, çalışma yaşamı boyunca grafik tasarım yönetmeni, UI designer ve sosyal medya yönetmeni olarak görev aldı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Aralık 2023’te katılmıştır.
Yalova Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisans programından 2022 yılında mezun oldu. Üniversite yıllarında kurucu üyesi olduğu Teknoloji ve İnovasyon Topluluğu içinde bilgi sistemleri konularında çeşitli roller aldı.
Profesyonel iş hayatına, XPODA firmasında başladı. Burada, yaklaşık 1.5 yıl no-code/low-code uygulama geliştirici olarak çalıştı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği'ne Kasım 2022'de katılmıştır.
2007 yılında Hacettepe Üniversitesi Sosyoloji lisans bölümünden mezun oldu.
Çalışma hayatına Çankaya Belediyesi'de başladı. Burada belediyenin sırasıyla Dış İlişkiler ve Sosyal Medya Koordinatörlüklerini yaptı. Ardından Avcılar Belediyesi'nde belediyenin yönetim stratejisi üzerine görev aldı. Son olarak Kültür Ofisi Derneği'nde Proje Koordinatörü olarak çalıştı.
Çalışma dönemi boyunca profesyonel işlerin yanında gönüllü olarak bir çok dergi, gazete ve internet sitesinde yazılar yazdı. Yayınlanan beş yüzün üzerinde yazısı bulunmaktadır. İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Ağustos 2023’te katılmıştır.
2022 yılında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen ve Edebiyat Fakültesi Psikoloji lisans programından mezun oldu.
Üniversite öğrenimine devam ederken 2 yıl boyunca Çelikel Eğitim Vakfı’nın liseli gençler için Samsun’da yürüttüğü eğitim programları kapsamında Samsun Saha Sorumlusu olarak görev aldı. Yine, Üniversite yıllarında çeşitli sivil toplum kuruluşlarında da gönüllülük yaptı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği'ne Kasım 2022'de katılmıştır.
2019 yılında Yeditepe Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik lisans programından mezun oldu.
Mezuniyetinin ardından, New Generation isimli program ile Watsons Türkiye’de Satın Alma Sorumlusu olarak çalıştı. 2021 yılında Koluman Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş’ de Satış Destek Sorumlusu olarak göreve başladı. Kısa bir dönem burada çalıştıktan sonra, Marmara Denizcilik A.Ş. - Cenk Ro-Ro Lines’da Satış Pazarlama Uzmanı olarak çalıştı. Şubat 2022’de Adalet Bakanlığı’nda Memur olarak göreve başladı ve Haziran 2023’de görevinden ayrıldı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Haziran 2023’te katılmıştır.
Eğitim dönemi boyunca 1990 yılında Garanti Bankası Bakırköy Şubesi ve 1991 yılında Pamukbank Bakırköy Şubesi’nde stajyer olarak başladı.
Çalışma hayatına 1993 – 2018 yılı arası Yapı ve Kredi Bankası Genel Müdürlük Kredi Kartları Chargeback Uzmanı olarak 25 yıl çalıştı.
Çalışma dönemi süresince Chargeback ve bankacılık alanında çok sayıda eğitim ve sertifika programına katıldı.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Temmuz 2024’te katılmıştır.
Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Çevre Mühendisliği lisans programında 2010 yılında mezun olan Sinan Sünterler, henüz üniversite yıllarında Grid Telekom bünyesinde NOC (Network Operation Center) personeli olarak, bilişim sektöründe çalışmaya başlamış ve NOC Supervisor olarak görevine devam etmiştir.
2012 yılında IBM bünyesine katılarak, yine NOC içerisinde Datacenter Temsilcisi olarak kariyerine devam etmiştir. Yaklaşık 9 yıl süre ile IBM veri merkezindeki çalışmalarında; 7x24 Monitoring ekibi içerisinde sunucu izleme operasyonlarının yanısıra çeşitli personel eğitimleri ve sistem dokümanlarının oluşturulmasını sağlamıştır. İlerleyen zaman içerisinde ekip çalışmalarının planlanması ve PSM operasyonlarında envanter sorumluluğu görevlerinde bulunmuştur.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği'ne Haziran 2021’de katılmıştır.
2009 yılında, Dokuz Eylül Üniversitesi, Ekonometri lisans programından mezun oldu. Kurumsal hayata Petkim Petrokimya Holding A.Ş’de İnsan Kaynakları alanında çalışarak başladı. Mayıs 2011 itibariyle, Özyeğin Üniversitesi Öğrenci Kaynakları Direktörlüğü ekibine Başvuru, Kayıt ve İstatistik Uzmanı olarak dahil oldu. Mevcut sorumluluklarına ek olarak, Ağustos 2012 itibariyle, Özyeğin Üniversitesi’nin Öğrenci Bilgi Sistemi’nin geliştirilmesine yönelik yapılandırılan proje ekibinde Sistem ve Süreç Geliştirme Uzmanı olarak çalışmaya devam etti. Bu süreçte, ek olarak, YÖK Öğrenci Bilgi Sistemi (YÖKSİS) ile YÖK Mezun Bilgi Sistemi’nin yapılandırılmasına yönelik çalışma gruplarında da aktif sorumluluklar üstlendi. Özyeğin Üniversitesi’nin 2014 yılı mezunları tarafından En Sevilen İdari Personel ödülüne layık görüldü.
2014 yılından bu yana Çelikel Eğitim Vakfı’nın süreçleri ile burs, eğitim, gelişim ve gençlik programlarına liderlik eden Tuba Çal, burada, sırasıyla Vakıf Sorumlusu, Süreç ve Kaynak Geliştirme Yöneticisi ve son beş yıllık dönemde Vakıf Yöneticisi rolleriyle çalıştı. Bu süreçte, Burs Veren Kurumlar Platformu’nun kurulmasına liderlik etti ve eğitim ve / veya gençlik alanında faaliyet gösteren çeşitli sivil toplum kuruluşlarına da danışmanlıklar sundu.
Türkiye Üçüncü Sektör Vakfı (TÜSEV) Filantropi Profesyonelleri Programı 3. dönem mezunudur. Aynı zamanda, Yaratıcı Drama Eğitmeni olan Tuba ÇAL’ın, çeşitli eğitim metodolojileri konusunda uzmanlıkları ve lisansları bulunmaktadır. İngilizce bilmektedir.
Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği’ne Eylül 2022’de katılmıştır.